Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

Cool Gila

Hi, harini hari Selasa. Saya mulakan hari saya dengan mandi, solat dan tunggu bas. Dalam bas saya makan Wheat Krunch siapa punya entah kat dapur tu. Aku amik jelah. Jadi tadi hanya ada row call je. Wah, aku sempat baca doa wei. Dah lama tak sempat baca doa doh. Bukan aku yang lambat kay. Pakcik bas tu. Lepas row call masuk Chemist. Aku tetibe takde mood. Sebab tak nampak apa kat projector cikgu tu :( Aku malas nak berjalan. Lagi satu sebab, tetiba aku teringat dekat Farah. Hati aku sebak doh. Lepas dah habis kelas, aku gi lah belakang amik beg. Tetibe aku ternampak ada satu ayat ni aku tulis. Actually, saja-2 je tulis pastu letak nama kakak aku. Seolah-olah, pakwe yang sweet gitu. Last-last aku terasa nak nangis bila baca benda tu balik. Aku tahan je. Aku pun jalan naik kelas sorang-2. Tetibe Razinah panggil. Dia tanya kenapa mata berair. Aku cakap takde apa. Sampai kelas, aku letak kepala atas meja pastu tutup muka, terus bercucuran air mata aku :( Rindu Farah doh. Okay, nasib baik kelas English, Miss Nirmala tu takde. Pergi tandas immediately pastu kena tahan dengan cikgu Umi. Eish, sial lah. Pastu beli tisu jap terus naik kelas. Dalam kelas ada cikgu relief bagai. Dorang buat English, aku siapkan report Physics yaw. Mati-2 ingat kena hantar harini. Esok pun boleh lerr. Masa kelas Sejarah, salin menatang yang cikgu tulis dekat whiteboard tu. Rehat time. Laporrrr. Saya pun mengeluarkan lagi satu packet Wheat Krunch. Ahahaha, dorang cakap aku diet. Lerr, manada. Maleh nak gi kantin lah. Serabut tahu. Lepas rehat saya naik kelas lah. Semangat ni nak belajar. PSK, b**** kau Liyya lupa bawak buku. Okay, bukan lupa tapi tak ingat pungg harini ada PSK. Well, dah biasa jadual versi IV. Masa kelas PSK ni aku tak tahu kenapa dengan Ameera Che' Azmy. Asyik nak meraba je. Eish, geram betul aku. Kelas Add Maths, semua serious je. Kesian awokk. Ni lagi satu, lupa bawak modul. Grr, b**** betul lerr. Lepas tu bunyi "RINGGGGGGG". Sepatutnya ada BM, tapi since cikgu Norliza takde. Kitorang pun beransur pulang. Hikhikhik, sebelum balik aku singgah Selayang Mall. Uish, manada merayap. Saya pergi beli dakwat pen dan getah rambut serta top up. Lepastu saya balik terus. Tak merayap mana pungg. Sekarang ni tengah laporrr gila wei. Bukan taknak makan, tapi tengah penat. So nanti-2 lah ye aku masak. Hihihi, okay boiiii korang.

♥LiyyaS