Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

Huhh?

Hi, harini hari Rabu. Saya memulakan jhari saya dengan mandi, solat dan menunggu bas. Sebelum tunggu bas, saya beli kalipap. Teringin derr. Sambil tunggu tu, aku makan setengah biji. Rasa macam tak sopan pulak pompan makan berdiri. Aku pun tunggulah bas. Naik bas aku sambung. Hihihihi, sampai sekolah, tepat-2 orang baca doa. Eish, pakcik ni. Lambat jeww lah. First period was Physics. Study new topic; PRESSURE AND FORCE. Akhirnya, for the first time aku tak blur dalam kelas Physics. Lepas Physics, aku naik kelas jap. Letak bag amik buku gerak lab Bio. Belajar pasal ANIMAL BREATHING MECHANISM. And cikgu cakap kitorang akan bedah katak. My God, taknak buat boleh? Kesian doh katak tu. Plus, geli lerr. Lepas Bio, Sejarah. Hwarghh, ngantuknya. Dalam hati cepat ler rehat. Yeayy, rehat time. Harini menu macam biasa. Makan Wheat Krunch. Tekalah mana dapat? Ahaha, bawak lerr. Takkan nak beli. Lepas rehat, naik kelas belajar BI. Liyya, kau memang pelajar cemerlang. Tak bawak buku bagai. B**** betul. Lepas BI, Agama. Woot woot, saya suka Agama. Tak boring lerr. Harini gi surau. Eish, harini aku kena raba je dengan anak Che' Azmy tu. Eee, rasa nak gigit je. Lepas Agama, Maths. Sebelum masuk kelas, gi wiwi jap. Hihihihi, masuk-2 cikgu takde. Weehuu, adapun cikgu relief. Wahhh, semua serious buat hand-out Maths. Aku tak sempat nak siapkan sebab masuk lambat. Lagipun kepala dah pening. Harini tak dengar bunyi "RINGGGG" sebab kelas bising. Lepas Maths, balik. Harini saya duduk rumah je. Tak merayap mana pungg. So sekarang mengantuk gilaaaaaaaaaa. Boiiii korang.

♥LiyyaS