Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

Nufarah Adila

She's my sister. Nampak tak Kakak Busuk tu? Nilah dia. Okay, bila dah amik baru perasaan gambar ni buruk. Hahaha, eish Liyya. Tak baik lerr. Okay, back to the topic. She'd been gone to Kuala Nerang, Kedah since last Saturday. A bit upset after she went. Yelah, after this (I mean for this while) takde siapa nak membebel kat aku. Takde siapa nak marah aku tak bagi salam bila masuk rumah. Takde siapa nak masakkan aku. Takde siapa nak marah aku tak kemas katil bagai. Takde siapa nak pukul aku if aku salah buat Add Maths. Haihh, sebak pulak dada ni cerita pasal benda ni semua. Aku rindu kau lah nongkrokk. Aku sentiasa doakan kau bahagia dekat sana. Jangan nak pasang scandal bebanyak yee. Belajar lah rajin-2. Nanti boleh capai hajat kau nak belajar dekat overseas sana tu. Dah-2, cukup lah pasal kau. Buat semak belog je (padahal dah nangis dah) byeeee

*Sebenarnya dah lama aku nak buat post pasal ni. Tapi emosi tak stabil lagi masa tu. Sekarang ni pun suam-2 kuku je. Aishh, bila aku fikir betul cakap Mak en.

Mak: Ala, kau taknak ikut sebab takut menangis sepanjang jalan lah tu
Aku: Manada!
Mak: Tak payah tipu lah. Macam aku tak kenal kau
Aku: Err, pape lah! (sambil berlari masuk bilik dan terus menangis)

Ayat macam drama petang-2 kat TV tapi nak buat macam mana. Tu memang aku. I'm such sensitive girl. Urghh, Farah I wish all the best to you. I love you yaww

♥LiyyaS