Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

Report

Okay, tajuk tak boleh beeelaaaah. Ahahaha, sorry for not update my blog. I'm not busy, yet I just got healthy problem. Apa dia? Demam lah. If you guys know me well, if I got fever I'll be the weakest person ever. Seriously, sampai nak update blog pungg tak larat. Okay, since I don't update my blog for about more than five days. Here, short story of my life.

Sunday, July 17, 2011;
I supposed to have a trip to Zoo with my friends, but since my aunt was admitted to DEMC my mum asked to cancel that plan. So, I've canceled the super best plan just for visit my aunt. When I arrived at my aunt's ward, I saw her not so critical. So, suddenly I felt so regret 'cause I don't follow them to Zoo. Dah lah dekat hospital tu aku kena bahan. Nama aku sesuka je Makcik aku tu tukar-2. Aliyaton lah Aliyah lah. Macam-2 lah. Last-2, Mak aku bagitahu nama aku tu dia yang bagi. Pape ntah. Balik tu, aku dah started nak demam dah. Pening gila nak mampuih. Berjangkit dengan Makcik aku lettuww. Eee, geram jee.

Monday, July 18, 2011;
Datang sekolah sumpah semangat gila sebab hari Jumaat minggu lepas Cik Loi ada cakap aku menang. So, kena amik hadiah dekat depan. Kenapa aku semangat? Sebab, aku jarang lerr masuk pertandingan lepastu menang-2 cenggini. Lawaknya, aku melompat kot kat tepi kantin sebab Cik Loi panggil aku tapi dia tak dengar aku dah nyahut. Lepas perhimpunan, naik kelas belajar Maths. Tak ingat belajar apa. Hihihi, sorry. BM, cikgu tak datang. Haa, lupa nak cakap. Harini aku puasa, SEPATUTNYA lah. Tapi lepas rehat aku bukak. Sebab aku sumpah dah tak larat sebab maybe masa PJ, aku join dorang main bola. Dengan sakit tekaknya. Subjects lepas rehat sudah tentu lah membosankan. So tak payah habiskan tenaga menaip.

Tuesday, July 19, 2011;
I was absented. So, no story. Thank you

Wednesday, July 20, 2011;
Errrr, sumpah tak ingat apa-2 masa dekat sekolah. Hahahaha, yang aku ingat lepas rehat kitorang ada ceramah dekat dewan. Tu je. Okay, balik sekolah aku singgah Selayang Mall dengan Thirah sebab nak beli barang-2 buat cupcakes. Lepas habis beli semua, balik. Makan jap, pastu try buat. Ambik kau tak jadi sebab salah tepung. Aku apa lagi, pergi rumah Thirah ajak dia gi SpeedMart 99 nak beli the right tepung. Kay, dah sampai rumah kena bebel dengan Mak blahblah. Aku selamber je buat. Malas nak dengar. Yeayy, cupcakes saya menjadi. My family and Thirah's family said it was delicious cupcakes. Thanks guys. Alhamdulillah gila bila jadi wei. But sorry guys, buruk. Then, takde icing. Tak sempat :( Nak nak first test kan? Hihihi

Thursday, July 21, 2011;
Taknak cerita pasal study. Boooo, hihihi. Datang-2 je terus semangat ni bagitahu semua orang aku buat cupcakes pastu nak bagi dekat dorang. Hihihi, Liyya menggelabah. Masa rehat, aku bagi dekat kawan-2 terdekat sebab well first try. Buat sikit je lerr. Dorang cakap sedap. Tapi tak tahu lah saja nak amik hati ke apa. Tapi kalau betul, Alhamdulillah. Aku puasa-2 pungg bagi orang makangg tau. Hihihi, kesian Aminah dengan Ewan. Sebab aku tak sempat nak bagi, orang lain yang kebas. Takpe, nanti aku buat lagi. Hihhihi, Mak dah tempah awal-2 dah. Happy doh. Seriously, happy gila.

Friday, July 22, 2011;
Malas nak cerita. Kay byeee

Panjang gila kan? Hahahaha, dah lah penat nak taip pepanjang ni. Nak gi mandi. Boii korangg

♥LiyyaS