Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

Wohoo

Errr, saya malas nak cerita sebab terlampau penat. Banyak benda saya kerja minggu ini. Maklumlah, minggu depan dah puasa. Terpaksa kejar benda-2 yang patut dikejar. Okay, semalam saya membuat cupcakes seperti yang tertera di previous entry. Dan harini saya membawanya ke sekolah. Alhamdulillah, habis dan sorry kepada yang tak sempat rasa. Nanti raya saya buat lagi. Tadi saya bawa bersama rendang dan nasi impit yang Mak bekalkan untuk saya. Alhamdulillah jugak sebab semua berebut nak rasa. Sedap katanya. Syukur kepada Allah. Walaupun pelbagai ujian saya tempuhi harini, tapi tak bermaksud hari saya malang. Saya gembira harini. Memandangkan saya baru mendapat elaun, saya beli hadiah-2 untuk kawan-2 saya yang tak sempat saya hadiahkan dan akan saya hadiahkan masa birthday mereka. Yang tak sempat saya belikan tadi, akan saya belikan kemudian sebab masih ada lagi yang tidak cukup. InsyaAllah, gembira saya harini. Terima kasih semua dan terima kasih kawan-2 yang lain :)

♥LiyyaS