Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

First Time

Haluuu, hahaha. Amik kau berapa lama aku tak update blog. Hihihi, okay tak busy pun tapi frustrated dengan result exam. Macam gampang je. Serious aku tak percaya aku failed teruk macam ni. And that's why hati ni macam malas je nak pegang computer. Kalau on pun, on Facebook je. Sebab boleh hilang sikit tensen ni. Harini takde lah best mana dekat sekolah. Since esok adalah Nuzul Al-Quran, dekat sekolah ada ceramah with my ex-Ustaz dekat sekolah Ummul Qura' dulu. Mungkin dia dah tak ingat aku. Sob sob :c Lepas ceramah tu balik kelas belajar macam biasa. Ya Allah, pehal lah dengan aku ni. Sivik pun boleh low. Astagha, masalah betul. Okay-2 taknak cerita pasal sekolah. Booo, hahahah. Tadi kan saya kan keluar berbuka dengan cikgu. First time. Winkwink :P Memula perempuan je join sekali sibuk pulak Mukhlis and the gang nak join. Haddoi, takpe lah kesian. Bagi lerr. Gerak sana ingat nak lambat sikit sebab yelah haritu datang awal tak tahu nak buat apa. Amik kau hujan bukan main lebat lagi. Takpe lah redah kejap je. Pastu amik teksi. Nasib baik dapat awal. Kalau tak dah kuyup dah. Tunggu dorang apa semua, time azan. Selayang Mall takde azan so kitorang teragak-agak nak makan. Ni sumpah lawak. Hihihi, tapi have fun gila. Lepas makan kat Ayam Penyet, gerak surau solat jap. Pastu gi Popular beli mechanical pencil. Yang lama dah patah :( Pastu survey buku masakan. Pastu gerak Snow Flakes. Cikgu hantar balik rumah. Thanks for the day Miss Ayuni, Wan Adibah, Ameera Azmy, Razinah Manaf. Yang lelak thanks for ruin my mood Syafiq, Mukhlis. Syed excepted. Sebab? Dia tak bercakap macam budak dua ekor tu. Geram aku.

♥LiyyaS