Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

Berbuka Di Luar

Hey hey, harini hari Ahad. Lagi sehari wei nak raya. Apalah aku ni, dah wish raya awal-2. Eceh, sebenarnya aku wish tu sebab takut tak sempat nak wish time malam raya. Yelah, nak balik Klang amik baju lagi, nak kemas rumah sikit-2 lagi. So, disebabkan itu aku wish lerr awal-2. Siapa yang wish thru phone memang tidak akan dilayan. Bukan sebab takde credit, tapi aku tak pegang phone. Bila baca, message tu dah berejam yang lalau. So macam kelakar je nak reply kan? And, message dalam phone dah full. Aku malas nak delete, so paham-2 lah.

Tadi, masa buka aku dan family tercinta pergi buka dekat luar. Dekat mana? Tak payah tahu lah. Sibuk je. Yang pasti dekat Ampang. Tu je yang aku boleh katakan. Hahahaha, tapi kan tak sedap lah. Serious, kalau aku yang bayar confirm aku agak menyesal. Nasib baik yang bayar Angah ke Along ke Adek ke entah lah. Tak tahu. But for sure between them lerr. Then lepas makan-2 tu lepak jap dekat sana dengar orang menyanyi. Sambil tu aku pinjam handphone Angah sebab nak online. Tu memang kerja aku. Baru tahu ke? Hahaha, handphone aku cikai je. Kalau online pun credit kena banyak. Aku tak lah kaya nak topup banyak-2. Cukup sekadar untuk message dengan rakan terapat. Apa aku merapu ni? Dah-2 esok banyak benda nak buat jadi nak tidur awal. Tu pun kalau boleh lelap kan mata ni.

♥LiyyaS