Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

Sho Sho Shopping

Harini hari Rabu. Ehek, like usual I don't want to talk about school/study. Just after balik, aku tolong Thirah's gang shoot video Kemerdekaan. Then balik cepat-2 sebab nak ke ke keluar. Hihihi, sampai rumah pukul 2pm ++ aku dah addoi, mesti lambat ni. Memang pungg, keluar rumah around 3pm ++ Tunggu Thirah lagi, Wan Shafiqah lagi. So kesimpulannya, sampai sana dalam pukul 5pm++ Disebabkan terlambat tu, kitorang decide nak reserved tempat makan. Shit, semua full house. Menyampah mak. So decided makan dekat Burger King je lah. Dah decide macam tu, teruskan perjalanan beli barang. Hahaha, beli barang dengan aku senang je. Aku tak cerewet. Tapi baju je yang susah sikit. So keliling satu Mid Valley tu. Carik baju aku dengan kasut Wan. Hihihi
Ni adalah penutup bagi segala shopping session aku. Akhirnya dapat juga buku yang aku carik macam orang gila ni. Sekarang tinggal nak cari buku Fynn Jamal je. Ahaha, jealous lah kawan kawan

♥LiyyaS