Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

Another Happy Day

Holla fellas, today was the awesome-est day. Why? 'cause just now I hang with my friends that I've not hang with them for a long time. Mereka adalah Syahirah, Amira, Aminah, Im, Nizam, Afiq dan Ayoi. Sebab apa aku dah lama tak lepak dengan dorang? Masing-2 busy lerr. Memang tadi aku little awkward sebab dah lama tak lepak en. Tapi they still be the best. Love them so muchie much. Hahaha, sebenarnya just plan nak pi makan Mcd dengan Nizam and Im ONLY. Sebab ada perjanjian dengan dua ekor ni. Sebelum ni aku asyik busy memanjang, tak dapat nak pi. Harini free gerak lah. Tapi aku fikir gak, takkan aku nak gi sorang. Aku ajak Syahirah. Dia cakap okay. Masa balik tu pulak, Amira ada. Ajak dia sekali. Tetiba Afiq semak. Dan-2 Afiq ada, ajak lah Ayoi. Best gila bila dapat gathered macam tadi. Gelak-2 apa semua. Sumpah rindu gila. Lepas lepak Mcd kitorang karaoke sat. Memang jadi kewajiban lah. Tu pun kalau ada duit. Kalau takde lalu je. Ni nasib baik ada. Hahaha, Best sangat. Guys, thanks for the day. I really enjoy it. Hihihi, and tadi terserempak dengan Nasuha. Wahh, dia makin cantik oh. Rindu dia gegila. Dah lama tak gossip dengan dia. Lepas tu terserempak dengan Zaza. Ni lagi sekor, dah lama tak tepuk tampar dengan dia. Wahh, rindu member tuition dulu. Aku terserempak dua-2 wanita masa dorang tengah dating. Amboi, maju kau sekarang. Hahaha, boleh dorang tanya aku bila lagi? Lepas SPM lah aku mencari. Sekarang aku menanti. Hahaha, pape pun today was another happy day for me.

♥LiyyaS