Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

I-City Vs Genting Highlands

Well hello guys. I've been a bit emotional with my previous entries. But all my sadness has been away since my sister took me to have fun. Okay firstly we go to I-City Shah Alam. Tipu kalau tak tahu. Ni pun last minute. We knew it a few hours before. Sampai I-City terus masuk dalam Snowalk. Ya Allah, masyaAllah jacket dia tak boleh nak lagi busuk ke wei. Aku tahan je bau dia. Plus dalam tu kan sejuk, jacket yang aku dapat pulak takde pocket. Dah lah kakak aku nak duduk dalam tu lama2. Tangan aku dah menggigil.





Gambar dia agak2 bodoh sikit



Dan tadi, kitorang (aku, Along, dan Farah) naik Genting Highlands. Fuhh2 dah lama gila tak naik Genting since Pak Njang pencen. Punyalah excited kan. Mula2 gerak Gombak, beli ticket apa semua. Dapat bas pukul 11.30am. Masa tu baru pukul 9.3oam. Kitorang decided pergi jenjalan. Merayau mana tahu? KLCC. Muehehe





Dah tangkap gambar bagai, gerak lah balik Gombak. Kitorang berlari sebab dah terlambat actually. Then naik bus sampailah Genting. Mula2 naik Skywalk. Sampai jenjalan dulu baru main2. Kitorang dapat main 3 games je. Sebab ramai sangat orang. Tak sempat nak main banyak2.

Ni masa nak main second game. Yang first tak ingat nama.

Ni dah habis game yang ketiga. Nak main pun memang tak dapat sebab banyak dah tutup tengok jelah cuaca tu

Dan akhirnya, balik jugaaaaaa

♥LiyyaS