Assalamualaikum, welcome to my site, so behave yourself okay? .

The Best

Hello reader(s). I had no idea to blog about so I think why not I share about you what I've done these few days. Okay lah, aku malas nak stress2 kan kepala hotak yang tengah serabut macam apa ni. Aku try cari new things yang boleh throw away perasaan menyampah ke apa ke dekat sesiapa. So aku try untuk kembalikan hobi aku dulu2 kala. Baca novel. Tapi sekarang baca masa cuti jelah. Sebab masa sekolah takde nye sempat nak baca novel ni. Aku dah habiskan 4 novel dalam masa 5 hari macam tu. Purata satu novel aku baca dalam 1 day and half. Tapi dalam banyak2 novel, novel bawah ni yang paling menawan hati aku. Yang paling buat aku rasa macam tengok drama. Buat aku rasa sayang sangat

Sebab apa? Sebab aku suka dengan character watak lelaki yang utama. Eceh, dah macam pengkritik pulak. Lelaki tu seorang yang sangat ego. Sangat2 ego untuk luahkan perasaan dia. Dia terpaksa berkahwin dengan perempuan tu sebab perjanjian keluarga. Tapi jatuh cinta dekat perempuan tu bila pertama kali dia pandang perempuan tu masa pertunangan dorang. Mula2 macam bosan je. Tapi lama2, aku pulak yang macam jatuh cinta dekat lelaki tu. Sebab sweet gila. Gula pun tak manis macam dia. Awww, sukanya. Aku suka dapat lelaki macam dia. Tak bermain kata, hanya bermain dengan kelakuan. Bak katanya "Love is easier to be demonstrated than defined" Alololo, sweet sungguh. Sampai last2 tu baru dia luahkan yang dia betul2 cintakan perempuan tu. Nak tahu macam mana sweet-nya dia sampai aku sendiri jatuh cinta? Tengok ah sendiri. Aku memang macam ni, aku lebih suka lelaki yang tak main kata2. Dia tunjuk yang dia sayangkan aku. Hewhew, siapalah lelaki tu

♥LiyyaS